iskallt

Igår var en helt vanlig måndag i skolan och det beskriver väl ganska bra hur roligt jag hade det (inte alls). Fick mat hos farmor och farfar innan fotbollsträning på tennisplanen och hajk med moa i skogen. På kvällen kom mamma hem från barcelona med 600g choklad till mig och robert. Sen hade jag tänkt (och behövt) plugga men jag somnade innan jag ens hunnit släcka sänglampan och lagt undan läxorna. Idag har det varit en typisk höstdag och jag har gått runt och frusit och varit kissnödig konstant hela dagen. Så nu ligger jag under en filt och ett täcke iklädd myskläder och halsduk med en kopp te och tända ljus framför äntligen hemma och fryser fortfarande som ett as. Hoppas verkligen inte jag blir sjuk för helgens planer är så bra!!
 
  
 

kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback