25 september

Idag har det inte varit lika kallt, trots frost och någon minusgrad, men nog har jag frusit ändå. Hade sovmorgon, sen två lektioner och studentkommittémöte med ABC-gruppen på eftermiddagen. Längtar som ett as till 2015 då det är våran tur att springa ut med vita mössor. Till middag köpte mamma hem kycklingrullar och kycklingsallader som jag slängde i mig innan en iskall, regnig och mörk träning. Spelade match med herrarna på slutet och fick med detsamma världens bula när jag slog i huvudet i någon av deras huvuden, inte kul. Så nu sitter jag här med en hallon/blåbärsmoothie och tänker på alla skador jag fått under denna fotbollssäsong och hur de inte gett mig en enda tanke på att sluta för det är så värt det, så värt det. 
 
(fast här på Idas bild över planen såg det ändå ganska fint ut, med regnbågen och dess skatt alldeles bortanför oss)

kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback