fars dag

Igår åkte jag och pappa till skogen och röjde i några timmar, fick såklart varm choklad, bulle och påhälsning av farmor och farfar. Lagom slut och med onda axlar stannade jag hemma med mamma och pappa hela kvällen. Vi kollade på film, åt blåbärspaj och nya maraboun. Idag har jag ätit amerikanska pannkakor till frukost, storstädat badrummet, tvättat mina sminkborstar, gått på skogspromenad med mamma, handlat och bjudit över farmor och farfar på trerätters farsdagsmiddag. När de åkte hem bakade jag till knytkalaset vi ska ha på skolan imorgon och gjorde iordning min iphone som ska in på reparation imorgon. Hade för en gångs skull några kamerbilder från dagen som jag tänkte blogga med men insåg nu att jag fotade i fel format så dessa (och 1000 andra bilder från sommaren/hösten) kan jag förhoppningsvis öppna på skolan och publicera lite senare. Så länge kan den som vill gå in på min tumblr och se vad mina tankar består av, hur mina drömmar ser ut och bara massa asfina bilder jag önskar jag själv hade knäppt.   // fridayjonsson.tumblr.com //
 
 

kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback