öppet hus

Igår var jag på skolan i 12h trots sovmorgon och att vi egentligen slutade kl två. Vi fixade och gjorde iordning inför kvällen, köpte upp pizza och kollade på paradise hotel innan det var dags för öppet hus med modevisning, studiofotografering, godis och allt som hör till. Idag fick vi ledigt så jag sov ut rejält, kollade på "alla är fotografer" (sevärt program med Johan Rheborg och Henrik Schyffert onsdagar 21:00 svt1) och kokade varm choklad till frukost. Sen åkte jag till Linn och fikade mjölk och pepparkakor i sängen innan vi åkte upp på skolan för studentkomittémöte. Efter två timmar kom pappa och hämtade oss och med sig hade han min telefon som vart på lagning. Blev glatt överraskad när jag öppnade paketet och där låg en helt ny, repfri, hel och fin iPhone 5. Nu har pappa bjudit på Piteå-palt och jag tänkte försöka plugga och kolla på tv resten av kvällen. Mår inte alls bra av att hoppa runt på mina jävla kryckor, missa fotbollsträningarna och inte ens kunna vara med på idrotten. 

  
Ovan ser ni förrätten+varmrätten på pärlan och de enda 2 bilderna som är värda att visa från den senaste veckan (är så tacksam för kameran på iPhone5). 


kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback