4 maj

Glömde för en stund bort att jag hade en blogg, men jaja. Har tränat fotboll på gräs, varit på tjejkväll och gått i skolan denna vecka. Igår spelade vi volleyboll på idrotten, så kul! När jag kom hem hade jag, som vanligt på fredagseftermiddagar, jättemycket energi så jag gick ut och spelade lite fotboll, tränade mer styrka och sprang runt huset med musik på högsta volym i vardagsrummet. På kvällen hade vi avslutning med UL, så efter en träff med mycket skratt och prat blev vi bjudna på pizza i gamla stan där jag förtvivlat skrek efter min calzone. Sen hade vi tjejer plus några killar bestämt oss för att premiärgrilla på nore. När vi kom dit var det kallt och regnigt och Pär seglade iväg på ett isflak så vi var tvungna att rädda honom med livbojar (gick inget vidare). Som tur var fick vi komma hem till Anton istället där vi satt i häbbret och lyssnade på musik, spelade spel och skrattade. Idag har jag sovit ut och ätit frukost med Robert eftersom vi är ensamma hemma i helgen. Ska försöka få något gjort och sedan hitta på något legendariskt med min vän Linn ikväll.


kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback