2 dagar i hudik och 1 kväll på nore

I fredags tog jag, Josefine och Anna bussen till hudik. Gick på stan nån timme och hittade svarta crockerjeans och en röd tröja, sen åt vi på hot chili innan Josefine åkte till sin oskar och jag till Annas lägenhet. Där tappade jag upp ett skumbad, dukade fram jordgubbar, choklad och Loka och slog på ett avsnitt chuck. När Anna kom hem gick vi och la oss för att hon skulle jobba och jag spela match. Så på lördagen åkte jag ner på glysis och spelade första seriematchen som Linn, Josefine och Oskar kollade på. I första halvlek gick det inget vidare och de fick 5-0, men i andra gick det desto bättre utan några mål. Så skönt att få börja spela match igen, trots att jag gjorde illa typ hela kroppen och mina skor gick sönder. Fick skynda mig att duscha innan jag följde med mamma på stan och hittade ett till par jeans. Sen tog jag bussen hem med Linn och Josefine och åkte till farmor och farfars hus där Robert bor denna vecka. På kvällen köpte jag och josse med oss en ben&jerry och ett pringelsrör på picknik på nore. Efter en stund kom flera andra dit och spelade volleyboll innan tio av oss satte oss på Marias altan och spelade kort, pratade och skrattade. Himla mysig kväll med bra vänner.


kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback