vecka tolv

den här veckan har jag använt vårjackan och conversen flitigt, målat i nya fotostudion, ätit nötter och choklad-frukostpannkakor, gått på programrådsmöte och käkat trerätters på pärlan, varit på linns mormors fina begravning i ramsjö med mina systrar och gråtit och skrattat. på torsdagskväll åkte jag, anna, mamma och pappa upp till stockåa och på fredagen åkte vi på en lång skotertur över soliga fjäll, flera varv runt skoterrondellen, med stopp i ett par raststugor till ljungdalen och sen vidare till storsjö där vi åt entrecote och röding innan vi åkte hem och bastade. på lördagen åkte jag och mamma på hede en sväng, sen tog jag härjedalingen hem till Ljusdal och gjorde mig i ordning för fest hos maria. hade en superkul kväll med många vänner som flyttat och gamla klasskompisar. idag hade vi konfirmationsträff i kyrkan klockan 11. lekte lekar, gick loss i utklädningsförrådet, sov på golvet och lärde konfirmanderna hur de inte ska bete sig.. fotbollsträningen idag var inställd så jag stack ut och sprang en bra sväng runt tallåsen istället. skönt det med.


kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback