friluftsdag och fredag

 
friluftsdagen i kajevall var kalasfin! åkte madrasståg och stjärnor, värmde oss vid elden, fikade, solade och hade det himla fint med nästan halva skolan. när vi kom till skolan igen vid två gick jag och handlade till middagen och tog bussen hem. hann inte mer än hem och vända innan jag gick ut på långpromenad med grannhunden oskar i en och en halv timme. sen lagade jag citronlax och quinoasallad som blev supergott och skyndade iväg på fotbollsträning. var helt slut i kroppen efter dagen så när jag hade duschat fixade mamma ett fotbad som var välbehövligt. åt massa kvarg, frukt och bär och kollade på tv samtidigt som jag fräschade upp både fötter och naglar. idag hade vi bara media och teoriidrott, köpte en av magnums nya goda glassar och mörk choklad till kvällen. var ensam hemma när jag kom hem så då passade jag på att spela piano och baka cheesecake. ikväll har jag spelat smurfs, kollat hela sveriges fredag och chuck med mamma och pappa och nu har jag krupit upp med datorn i sängen och ska snart sova, för imorgon blir en bra dag.
 

kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback