05.03.13

igår mixade jag massa olika bär med lite fil och mjölk som tillsammans med en jordnötsmör&banan-macka och en salami&brie-macka blev en alldeles perfekt start på dagen. någon timme senare kom josefine och vi gick direkt ut i fårhagen med kameran. fotade både fina och fula bilder i det varma soliga vårvädret. efter någon timme gick vi in och gjorde toast, lockade håret och byggde ihop en ministudio i mitt rum. fotade ännu lite till innan vi redigerade några bilder, fikade och kollade på dicte. idag gjorde jag en microbakad apelsin&choklad-gröt till frukost. sen kokade jag varm choklad, bredde mackor och tinade gifflar som jag packade ner och tog med mig ut på skotern. mötte upp helen och åkte till kajevall där vi satte oss och fikade på altanen. sen åkte vi vidare till björnbärstornet som vi klättrade upp i och skrev våra namn på väggen. sen jag kom hem har jag inte gjort något alls, bara panikat över att sportlovet snart är slut, trots att det inte ens gått halva. ska passa på att fixa sånt jag aldrig annars har tid med ikväll, typ redigera bilder, fixa fint på rummet, spana på tapeter och kolla på någon fjäskig kärleksfilm.
 
 

kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback