SOMMARLOV

Äntligen är jag fri. Fri från skola, läxor, måsten, tider att passa, press och stress.

Jag tänker inte redogöra varje dag för sig den senaste veckan, men i stora drag har jag hunnit med detta:

• pluggat tills solen gått upp flera kvällar i rad vilket resulterade i en uppsats på 28 sidor och betyg A
• övernattat på josses altan med chips, godis och tjejsnack
• tagit hem sista placering i volleybollturneringen på skolan med ett ihopkrafsat lag
• följt studenterna genom stipendieutdelning, utspring och flak
• varit på davids studentmottagnig
• firat sommarlov med en kväll hos josef, utanför stadt, i en etta på gärdeåsen, på jonas altan och överallt genom ljusdal till fots
• kramat på mamma som mitt i natten (egentligen morgonen) åkte till schweiz
• i princip bott hos mikan
• spelat fotboll och volleyboll med hennes bröder och deras vänner
• tandemcyklat på en vanlig cykel genom köpingen
• ätit alla frukostar utomhus
• tagit årets första dopp i ranungen
• vunnit hemmamatchen mot bergvik med 3-0
• kommit hem till en full parkering då sveriges match var på tv:n
• konstaterat att detta efterlängtade sommarlov är så igång


kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback