what happens in malta..

...stays in malta.
( ↑ den officiella ursäkten för allt galet som görs i detta land )
 
okej, så just nu sitter jag på en iLab-lektion i Malta och skriver på ett tangentbord utan å-ä-ö vilket innebär mycket ctrl-C och ctrl-V. Upptäckte nu när jag gick in på min blogg att jag innan avfärd inte skrev något inlägg om att ''hej, nu drar jag och mina tre favorittjejer till malta i två veckor, hörs!''. Men, som ni kanske redan märkt, nu är vi inne på andra veckan av språkresan vi planerat i så många månader och det här är bland det roligaste jag gjort, om inte det allra roligaste. Vi solar och badar mest varje dag, äter mycket god (och mindre god) mat, går i skolan några timmar om dagen, lär oss mest engelska men även andra språk, skaffar internationella vänner, shoppar, partar, gör galna saker, äter milka och chips i mängder och har (för det mesta) så jääävla kul!! vill aldrig lämna detta land och avsluta denna resa, men på ett sätt ska det faktiskt bli skönt att få komma hem till svensk mat, svensk trafik, min säng, familj och vänner.
 
 

kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback