sommarlovsvecka

hela denna vecka har varit en nödvändig hemmavecka med mycket tid med familjen. En dag lunchade jag, pappa och Anna på hembygsgården och åkte på loppis. En annan dag var jag på Nore med Linn, Towe, Sanna, Maja och Matilda. En tredje dag lånade jag annas byxor och kollade i gamla fotoalbum. En fjärde dag snickrade jag små skyltar till mammas tomater i växthuset. En femte dag (natt) sov jag i 15h med låg feber i kroppen. Två dagar tränade jag fotboll och konstaterade att det är det bästa som finns. Två andra dagar letade jag tillsammans med min familj upp ödsliga myrar där vi plockade myrbär och fick se många björnspår, älgspår, vargsspår, en räv och en åsna. Tre dagar har jag jobbat på kakfén i färila. Och alla dagar har jag ätit asgod sommarmat.
Idag ska jag städa upp på mitt rum och baka innan jag och mina systrar ska visa bilder från Malta för våra föräldrar.


kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback