hemma

Och så var detta äventyr slut.
Det kommer aldrig någonsin gå att beskriva med mänskliga ord och meningar hur jävla
underbart/kul/lärorikt/viktigt/fantastiskt/legendariskt/galet/enastående/vackert/bäst MALTA2013 blev. Resan som vi i månader har längtat och taggat till, och som vi nu äntligen äntligen fått upplevt. Jag ska åtminstone göra ett försök att återberätta viktiga delar av resan, både för er och min egen skull. Men inte förrän jag har hunnit bearbeta alla händelser och fått ordning på alla tusentals bilder som både jag och mina 3 systrar tagit. Det ryktas även om en film då jag lånade med mig min brors GoPro och filmade flitigt mycket av det vi gjorde. 

Men som sagt, malta-inlägget kommer senare, förhoppningsvis denna vecka, för sen jag kom hem har jag haft fullt upp med sommarjobb, köksrenovering, träning och uppackning, och detta kommer fortsätta vara lite av min vardag de kommande dagarna.

puss, älskar hela världen atm ❥

 


kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback