undersvik

i fredags redovisade vi vår foto-uppgift och tränade i gymmet på idrotten. Sen vid fyra åkte vi unga ledare på läger i undersvik. jättemysigt ställe som vi delade med ca 50 andra unga ledare från Uppsala stift. åt massa mat, fika och godis, hade lektioner, skrattade åt den flummigaste prästen i världshistorien, lekte, sprang runt, spelade piano, drack oboykaffe, kollade på film och lärde känna alla lite bättre. på lördagen åkte vi hem vid sex och då skjutsade Robert mig direkt till mikan. vi åkte icavagn till Ica och köpte gurka, morötter och vindruvor och satte oss i källaren och kollade på film. när vi kom upp var huset fullt med folk så vi fick en kul lördagskväll after all. försökte lära oss poker och pratade och skrattade och försökte hindra folk från att riva stället. sen tog vi en kylig promenad, duschade och la oss i dubbelsängen och somnade vid halv fyra. imorse åkte vi till kyrkan för konfirmandträff och gick sedan till församlingsgården och hade kul med lekar, fika, teater och lyssnade på mikans mormor. ikväll kom mamma, pappa och anna hem från fjällen så då hade Robert och Isak lagat köttgryta och kladdkaka. sen har jag tagit det lugnt och tränat medans jag kollat på high school musical. ikväll ska jag plugga lite och lägga mig i tid. 

 

  

 

kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback