hela veckan

i måndags tränade jag på pace, sen på kvällen satt jag nere i kojan med robert, isak och stina och drack te, spelade kort och blev inrökta av kaminen till sent. robert och isak spelade gitarr och jag och stina satt och bara njöt. på tisdagen följde josse med mig hem och vi gjorde smoothies, bakade cheesecakebrownies och chokladsnittar till mediafikat, gick en promenad och lagade tacos. resten av veckan har jag tränat på pace, ätit massa kvarg, gjort ännu fler smoothies, ritat massa i illustratior, tränat fotboll, druckit cappuccino på pappas kontor, väntat på bussen i finväder och haft en riktigt kul idrottslektion. nu sitter vi i bilen påväg upp till stugan där vi ska köra skoter och ha det bra med far och son mårtensson.

 


kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback