26.02.13

måndagen var inte så farlig ändå. snarare skön när vårsolen kikade fram och gav oss allihopa leenden på läpparna. efter skolan åkte jag, mamma och robert på pace, sen hem och lagade mat och kollade i inredningstidningar för inspiration till köket. på kvällen hjälpte pappa mig med samhällen som jag kommit en bra bit på nu. ska plugga mycket den här veckan så jag kan gå på ett välförtjänt lov utan läxor nästa vecka. idag lockade jag håret och tog den nya toppen som det bokstavligen lyser rosa om. på median hade vi en fototävling, så vi sprang runt på hela skolan, på Ica och lite överallt. på matten var vi allihopa lite förbannade, på spanskan lekte vi affär och på samhällen skrev vi testamenten och lyssnade på fin musik. nu sitter jag i fåtöljen på mitt rum med en varm filt och massa ljus i hopp om att inte frysa ihjäl.


kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback