18.02.13 [namnsdag]

igår hjälpte jag mamma att laga kotletter och klyftpotatis, sen fixade jag efterrätt som bestod av digestivebotten, glass varvad med turkisk yoghurt och varm jordgubbssås. kollade på så ska det låta, tränade styrka, duschade, skrubbade kroppen och la mig i väldigt bra tid så jag fick sova ut. men imorse vaknade jag av att väggen precis nedanför min säng rivdes, sen fick jag gå på skattjakt för att hitta frukten i denna röra. rostade en macka med jordnötssmör och banan på, så gott! fick namnsdagssms av min fina gumor på frida-dagen, sen följde jag pappa på åkerslund med återvinning innan han skjutsade mig till skolan som gick rätt snabbt idag. liftade med stina hem, drack te och lagade soppa och pannkakor med robert, sen hjälpte jag pappa att stapla brädor och nu ska jag plugga lite.



kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback