16.02.13

hade en himla fin alla hjärtans dag med de jag älskar! på skolan fick vi spanska hjärtan, god lunch, twix på naturkunskapen, fina lappar från samhälle, kladdkaka av linn och josse och snällboll i cafeterian. när vi slutade gick jag och sanna ner på köpingen och köpte nagellack och sen hade vi pizzadejt med mikan innan pappa hämtade mig så jag hann åka på fotbollsträningen. på kvällen fixade jag hjärtiga kiwismoothies till mig, mamma och pappa som var skitgott. igår bjöd Anna-Stina på dumlekakor så nu har vi fikat alla dagar förutom måndag på media.. på idrotten gjorde jag, sanna, josse och linn tappra försök att vara atletiska och lyckades väl ibland. sen åkte jag på ULträff där vi hade trevligt som alltid och hann bara hem och äta hemlagad pizza innan pappa skjutsade ner mig till hudikbussen. när jag kom till hudik köpte jag med mig lite frukost och choklad och åkte sen till annas tomma lägenhet där jag åt kladdkaka och jordgubbssmoothie framför gossip girl innan jag gick och la mig och njöt av ensamheten. haha, låter som värsta emot men jag tycker det är så oerhört skönt att vara ensam med bara mig själv ibland. idag vaknade jag tidigt, gjorde frukost, fixade mig och städade undan lite innan jag gick ner till bussen mot sundsvall till min saknade erica. nu sitter vi på bussen ut till birsta och ska shoppaaaa.



kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback