bloggandet

Jag vill inte gärna ge upp den här bloggen, trots att den för det mesta suger. För det är så himla kul att gå tillbaka i arkivet och notera att exakt precis den här dagen, förra/förrförra/förrförrförra året, var saker och ting på det här viset, jag mådde ungefär så här och jag gjorde detta. För att jag tycker om att skriva. För att jag vill ha ett ställe där jag kan publicera mina bilder utan att hoppas på likes. Och för att jag som aldrig lyckats skriva någon dagbok har blogg.se att tacka i framtiden då jag kan kolla tillbaka och minnas mina ungdomsår. 
Men det får bli så här: Jag skriver ett inlägg lite då och då, (kanske en gång om dagen, kanske varannan vecka), när det hänt något rolligt/tråkigt/vardagligt/extraordinärt eller när jag lyckats producera några bilder eller gud vet vad. För jag är trött på att känna press och stress över allt jag ska hinna med i mitt liv, istället för att göra precis vad jag känner för. 
 
p.s. jag har en hel drös med bilder som bara väntar på att få bli redigerade och publicerade, so stay tuned!

kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback