påskhelgen

i torsdags drack jag en smoothie och skrev naturprov, sen åkte jag och mamma till stockåa med en påse naturgodis och kollade igenom gamla sommarbilder. på fredagen åkte jag på upptäcktsfärd med skotern och klättrade upp på taket med pappa och ställde in antennen. senare kom Eva, Ronny, Lisa och Leo från Sandviken för att fira påsk med oss. Vi åt en himla massa påskmat, busade i snön, byggde rodelbana, letade påskägg, solade på fjället, körde skoter, tolkade på traktorringen, bastade och hade väldigt trevligt. på söndagen åkte de hem och då kom farmor och farfar upp istället. vi grillade kolbulle och spelade spel, sen på måndagen följde jag med Robert på en skotertur överallt och ingenstans. på hemvägen stannade vi på pizzerian i Sveg i vanlig ordning och sen var det bara hem och packa om.


kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback