9 april

Igår la jag mig tidigt och somnade till en film, "what happens in vegas". Imorse kände jag mig piggare, har bara lite förkylning kvar, så jag åkte till skolan och eftersom vi har intensivdagar tisdag-torsdag var det rätt så chill. Vi slutade tidigt så då gick jag hem till josse och åt glass med kladdkaka och digestive i samtidigt som vi snapchattade och kollade på "lillebror på tjuvjakt". Sen tog jag bussen hem, fick ett ryck och tog fram yogamattan och hantlarna, höjde volymen, öppnade altandörren och körde massa styrka. När mamma kom hem fixade jag räksallad till oss två som är ensamma hemma, så gott. Nu ligger jag i mina nya sköna rosa shorts i mammas säng och kollar på chuck. Ska försöka göra något vettigt av kvällen och sen kanske kolla ett till avsnitt innan jag går och lägger mig.


kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback