denna weekend

i fredags kom linn, josse, towe, sanna, sanna, lousie och mikan till mig med bullar, muffins och kakor. vi satte oss i växthuset, tände ljus, lyssnade på gammal fin musik och proppade i oss massa onyttigt medan vi skrattade som aldrig förr. josse och linn stannade nån timme extra och grät några tårar, mest glädjetårar. absolut bästa kvällen på länge! på lördagen jobbade jag några timmar, sen åkte jag hem och träffade farmor och farfar lite innan jag och mamma köpte med oss pizza och kebab till marina, helen, malin och madde. även där sprutade glädjetårar åt allt och ingenting, mest åt förklaringarna på "med andra ord" som inte direkt låg på toppklass. idag jobbade jag också, med mikan, och efter en kul dag på jobbet kom en ännu kulare hemresa på hybovägen... var tvugna att stanna och filma, storgarva hela vägen och vinka generöst till mötande. nu har familjen åkt till hudik med annas flyttlass, men jag skulle visst stanna hemma och plugga, hur nu det gick...? bajs.
 

kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback