bastukväll

ikväll kom mina goda vänner linn, josse, towe, mikan, sanna, sanna, anton, jonas och pär hit till jonsbo och lagade tacos. sen spelade killarna pingis medan vi tjejer fick plocka undan. hamnade tillslut på badrumsgolvet allihopa där vi satt och snackade lite innan några av oss hoppade in i bastun. pallade inte mer än några minuter så en iskall snabb dusch satt himla fint. sen bjöd jag hela drösen på vit chokladmousse framför teven innan dom stack hem och lämnade mig ensam i detta hus. borde egentligen sova på engång då vi åker till stockholm med hela media imorgon klockan 7, men jag måste bara få tankarna på annat håll om jag ska kunna somna själv så här sitter jag nu och plinkar på pianot.


kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback