åter helg

igår hade vi media hela förmiddagen, sen idrott och no-prov som gick helt ok. tog en sväng ner på team sportia med pappsen och köpte lite träningskläder, sen på ljusdals motor där vi hittade förvånansvärt mycket fint. lånade hem både jacka och byxor. på kvällen åkte jag först till mikan och spelade in några värdelösa youtubeklipp till subäck, sen köpte vi godis och glass med towe och sanna. vi hade tänkt göra något galet, men hittade ett tiotal vänner på gatan som vi gick runt med på ljusdals gator istället. när jag kom hem slog jag på en film, men somnade efter fem minuter och fick min andra sovmorgon sen sommarlovet, och denna gång lyckades jag sova till tio. idag har jag bara städat och röjt upp i rummet, ska klippa i lite kläder nu och kanske övningsköra.

 

saknar denna kväll. saknar denna klass


kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback