veckan

den senaste veckan har jag gått i skolan, ätit, pluggat, sovit och sprungit. min mormor har gått bort, så jag har spenderat mycket tid med min underbara familj och mina underbara tjejer. i helgen var jag ensam hemma så på fredagen åkte jag till mikan med josefine och linn och blev sminkad och bjuden på fin mat. sen drog vi till subäck där massa bollnäsbor var och dansade några timmar innan jag, linn och mikan åkte hem till mig och partyrockade. sminkade och klädde ut oss till allt från skidåkare till bönder och burmeser och filmade till klockan fem på morgonen. då dukade vi fram massa fika och jordnötsmör innan vi somnade runt sex. trött och odräglig åkte jag till farmor och farfar och vilade innan jag åkte till sanna haglund på födelsedagsmiddag. åt jättegott, skrattade högt, spelade med andra ord och nästintill somnade på soffan tills vi bestämde oss för att gå ut i regnet. sprang runt i rondeller och hoppade i vattenpölar och somnade tillslut hemma hos josefine. när vi vaknade kollade vi på film och fikade, sen åkte jag hem till farmor och farfar och hjälpte till med tekniska saker och åt i massor. på kvällen kom albin och spelade piano och kollade på beck tills familjen kom hem. igår gjorde jag ansiktsmask och fransk manikyr och nyste ner med en film, och idag kollade vi på film i skolan. just nu är jag lycklig pga snö och att mamma gjort svingod mat.


kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback