skojsig fredag

igår hade vi en fotograf på besök på medialektion. himla roligt och intressant, blev sjukt inspirerad! på idrotten hade vi löptest och jag blev så taggad av det så efter att vi kollat på bla ögon och spermier i mikroskop på naturvetenskapen så stack jag ut på terränglöpning i grophamreskogarna. sprang och sprang tills jag nästan var vilse och kom på att det visst är älgjakt.. hittade tillslut hem och skrattade åt robert och martin som spelade in kaffefilmer. till middag bakade jag och robert pizza till hela familjen och sen fick jag så lov att sminka mig i bilen när robert skjutsade mig till linn. där poppade vi popcorn, kollade på xfactor, skräckis och gamla filmer på oss själva med ett gäng tjejer och killar. imorse åt vi riktig helgfrukost och körde frågesport, och idag ska jag troligen bara vara hemma och göra nödvändiga saker.

kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback