en alldeles underbar helg

i torsdags bjöd jag, mikaela, linn och josefine våra föräldrar på tacopaj och ost- och skinkpaj för att kunna diskutera eventuell språkresa till malta i sommar. på fredagen åkte jag med sanna och sanna till sundsvall och hade superkul i bilen med hög musik och dans. hoppade av hos erica och joel där vi på engång fixade fruktsallad framför en film. på lördagen tog vi moppen ut till birsta där vi spenderade mycket tid och pengar. träffade på halva ljusdal och fick höra stiftelsen live på lunchen. svängde in i stan en sväng också innan jag hoppade på bussen hem med sanna. väl i ljusdal köpte jag med en ben&jerry och traskade upp till maja och matilda där linn och mikan var. kollade på två filmer, repriser från svenska hollywoodfruar, åt glass och chips, dreglade över deras fina rum, bäddade ner oss och somnade fort. efter frukosten följde jag med pappa ner på älvvalen och kollade på derby tallåsen-ljusdal med hanna. sen klippte jag gräset och tvättade olika fordon innan jag övningskörde hela vägen till hudik där vi kollade på bil åt anna, käkade pizza och kollade in albins lägenhet. 
 

kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback