sommardag

jättehärligt väder även idag. över 20 grader, åh så underbart!
började dagen med idrott på älvvallen, sen köpte jag och alva varsin drickyoghurt och efter lunch satt vi och ungefär hela skolan ute i finvädret och solade, spelade pingis, volleyboll och pluggade. kommer sakna gemenskapen på vintergatan så enormt. efter skolan köpte jag och bästa jossi tobleroneglass och åkte hit hem och käkade den i solen på altanen. hade tänkt gå ut och fota, men då svängde jonas, subäck, joel och anton förbi så vi följde med dom till ranungen där de galningarna tänkte bada. dock var det bara subäck som vågade.. sen åkte hela högen hem till mig, fotade gulliga bilder, solade, skrattade åt knugen och käkade sallad. när dom åkte hem gick jag och josse ut och fotade ännu mer, många söta bilder kan jag lova att visa inom kort.

kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback