pingiskväll

igår kom leon, jonas, marc, linus, oscar och pär hem till mig strax innan sex. jag var ensam med massa grabbar en bra stund innan sanna löfgren kom till min räddning. vi spelade pingis i en timme innan segisarna josse, mikan och linn kom. sen kom även anton och towe och då blev det tacos. resten av kvällen bestod av pingis i garaget, med andra ord och stränga order från bästaste linn. nån gång efter elva åkte hela högen hem, förutom leonpeon som stannade kvar över natten. det var så mysigt så vi kom inte upp ur sängen förrän vid två då det blev våfflor till frukost. sen spöade vi mamma och pappa i pingis och fick påhälsning av farmor och farfar innan min finaste åkte hem.


kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback