lördag . söndag

igårkväll hämtade jag upp henke, erik och josse och drog upp på gymnasiet där det var en himla massa folk. vi tog med oss sandra, jennifer och johanna till gräsplan och lirade som eliter innan dom andra stack och leon kom så vi kunde ta över sandplan. när vi tröttnade åkte jag, josse, henke, erik och leon runt lite överallt innan vi hamnade hos leon och kollade på när loreen tog hem eurovision och snackade hemlisar. efter tolvslaget åkte jag och leon hem till mig och sov. vaknade rätt sent och fixade frukost på altan och busade innan han stack hem och jag satte mig här och redigerade lite bilder. nyss kom mamma och pappa hem från uppsala med läckra examensskor till mig. så nu är jag helt redo för examen.
image description

kommentarer
Postat av: Anonym

Jättefina skor! Vart är dom köpta? :)

2012-05-29 @ 18:38:44

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback