helkul helg

det är mycket nu, därav brist på bloggning och annat än lånade instagrambilder.

i fredagskväll åkte jag, linn, josse, leon, sanna, towe, henke, anton, linus, pär, erik, oscar, marc, & anton på nore. vi hjulade i solnedgången, klättrade på tak, babblade på, tände en brasa, grillade marshmallows och fick påhälsning av mikan. vid tolv åkte jag och leon hem till honom i borr och käkade najtmejk innan vi gick och la oss ganska på engång. vaknade inte förns vid tolv, åt frukost och gick ut i finvädret och spelade lite fotboll, busade på studsmattan och skrattade åt manne. åkte hem vid tre, bytte om och slängde i mig mat innan jag åkte på ULträff vid fyra. lyssnade på en himla bra föreläsning, skrattade som vanligt åt allt möjligt, fikade och längtade till gotlandsresan om bara fem veckor med det härliga gänget. sen hämtade jag och linn en pizza och åkte hem till henne och åt den framför percy, buffalobill & jag. halv nio hämtade vi upp sanna, towe och josse och åkte till nore där linus, marc, anton och erik var. men vädret var inte på topp så vi mötte upp leon, åkte förbi pär och tutade som galningar tills han kom ut och körde samma visa utanför oscar. vi åkte upp på gymnasiet och körde moppe-kurragömma och jag, sanna och linn vann storslaget. sen tog vi en sväng på coop innan vi satte oss och kollade på fotboll hemma hos marc. mycket trevlig kväll, trots fulväder, med vårat dream-team.

bilder lånade av linnsan.


kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback