25 maj

behöver jag ens skriva att vi satt ute mest hela skoldagen och hade det hur varmt och bra som helst med plugg och med andra ord? standard nuförtiden ju. fick sluta redan vid tolv så jag och josse köpte varsin portelloglass och satte oss på hennes gräsmatta och solade en stund. sen åkte jag hem och hjälpte mamma i växthuset innan hon fick hjälpa mig att sy mitt slöjdarbete. drog förbi ett mysigt åskväder också, men det hör liksom sommaren till. nu ska jag käka pizza med min leon och senare ikväll blir det nog volleyboll med bra folk.

 


kommentarer
Postat av: william

fin header:D



Och säg vad du tycker om mina "The Girl & Silver Heart" Modell bilder som jag har tagit:D

2012-05-25 @ 17:54:51
URL: http://funnyones.blogg.se/

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback