livet leker

just nu är livet på topp, kan nog inte bli bättre! jag har världens absolut bästa vänner, familj och klass.

i torsdags fick vi sluta tidigare så jag gick över till grannarna en sväng innan ett bodystep-pass stod på schemat. igår åkte jag och josse hem till henne och somnade till lite framför 30 grader i februari. sen tog vi moppen hem till mig, lagade tacos med pappsen och fixade oss innan vi rullade iväg till anton. där blev det film, spel och mörkerkurragömma med anton, towe, linn, sanna, sanna, leon och marc. efter att snön yrt ner över vägen tog jag, josse och linn oss sakta men säkert hem till mig och pratade, lurade grabbarna och myste lite innan vi somnade. imorse gjorde vi iordning frukost innan vi åkte ner på tärningslördag med ungefär samma gäng som igår, fikade och kollade runt lite innan vi åkte hem till linn och kollade på en film. ikväll har vi bokat bord på järnvägs så det blir finmiddag innan vi åker hem till anton och badar och myser.


kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback