hejdå

i onsdags lockade jag och jossi håret och fotade, både i fårhagen och i en snabbt ihopbyggd fotostudio. sen sov leon hos mig och dagen efter åkte vi på nore med ett helt gäng och badade, solade och spelade volleyboll. hann bara hem och duscha innan vi stack ner på erguns och käkade innan jag, towe, erik, jansson och albin tog flotten ut på onsängarn. där jagade vi leon och anton som fiskade och hade det riktigt mysigt. sen åkte jag och towe hem till josse och kollade på en film innan jag åkte hem till leon med chips och dricka och kollade på chuck innan vi la oss. igår sov vi till typ två så jag stack ut och sprang och tog en lång dusch för att få bort illamåendet innan vi fick middag hos farmor och farfar. idag har jag jobbat och sagt hejdå till leon, för imorgon åker hela familjen först till kusinerna i östersund och sen vidare till Pite havsbad i en vecka. så hejdå!


kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback