SWEDISH HOUSE MAFIA

förra fredagen var den häftigaste kvällen i mitt liv. jag, linn, jonas och anton tog ledigt sista timmen och åkte med peter till Stockholm. i bilen taggade vi med shm-låtar, spionerade på en kille med babylinne och käkade apelsinkrokant. vi behövde inte alls köa länge innan vi kom in till en stor halvtom friedns arena. när sista förbandet 'style of eye' körde var det fullt ös medvetslös för han var så sjukt grym! i väntan på shm gick Anton och Jonas och satte sig på läktaren och då var det ganska omöjligt för dem att hitta tillbaka bland 35000 pers så vi fick hitta nya vänner att stå med. när de tre killar vi väntat på i flera veckor äntligen klev ut på scenen var lyckan total. vi "stängde av hjärnan och satte på hjärtat" och hoppade, skrek, sjöng och log genom hela konserten. det mest magiska var när hela arenan satte sig ner för att sedan hoppa upp till refrängen av don´t you worry child. alltså fatta vilken jävla känsla! när vi till slut kom ut i friska luften köade vi en halvtimme för att få köpa korv och fanta, sen sov vi typ hela vägen hem. men väl hemma hade jag ingen nyckel, familjen var borta och klockan var sex på morgonen så jag fick följa med hem till linn och snoka igenom skolkatalogen innan vi somnade runt sju, utmattade och lyckliga.
 
linns bilder.
 

kommentarer
Postat av: vv

hej, du är sämst på att blogga, pusshej

2012-12-04 @ 22:30:31

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback