träning

MRLen igår var det skönaste på länge, så roligt och asjobbigt på samma gång. idag började mediaproduktion som ska bli så jävla roligt. känns som att jag valt exakt rätt program för det jag vill hålla på med. foto, film, layout, webdesign, reklam och allt sånt där. hade även mitt livs första håltimme som vi firade med glass på dellan och kortspel. när jag kom hem var det bara att byta om till fotbollskläder och så åkte jag och helen på träning i tallåsen med det nya damlaget där. även det var svinkul och jag har kommit på att jag verkligen älskar att träna, ska försöka hålla igång hela hösten. nu har min fader, moder och broder åkt till fjällsstugan så denna natt spenderar jag själv. därför har jag gått runt och vattnat blommor och pratat med sanna nyberg för att känna mig lite mindre ensam. imorgon är det skola och sedan klippa av håret som gäller innan jag och syster tar bussen upp till stugan och hjälper till med utbyggnaden av stugan och målning av bastun.


kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback