tjena hallå hej

det här med att blogga går inte direkt super för mig nu under sommarlovet, som ni kanske märker..

hade en bra vecka på pite havsbad med familjen. badade, solade, körde gocart, spelade minigolf, shoppade, träffade min gudfar, kollade på kupolbio, åt varannan sekund, besökte bjurö klubb som laleh så fint sjunger om och lite annat. när jag kom hem ringde jag på en gång hit min kära linn så vi båda fick prata ut om allt som behövdes. på måndagskvällen gick vi upp till grannarna på kräftskiva med massa grannar och släktingar. åt jättejättemycket gott, vann över killarna på fotboll, gick tipsrunda, tävlade i femkamp och lekte med barnen. på tisdagskvällen åkte jag till josses altan och träffade några saknade tjejer. pratade sånt där typiskt tjejsnack och myste bra nog. sen åkte jag hem till leon och sov. på onsdagen bakade vi en kladdkaka, spelade xbox och åkte ut och fiskade innan lars bjöd på grillat. igår åkte nästan hela familjen ner på köpingen och köpte lite smått och gott, sen tog vi med oss martin till folkparken på småstadliv live, så jävla roligt! på vägen hem stannade vi på nore och fotade den fina solnedgången och hälsade på farmor och farfar. idag har jag jobbat som vanligt och nu sticker jag och linn ut och springer och svalkar oss med ett dopp på nore. ikväll blir det tjejkväll med film och ben&jerrys!

kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback