erica

har haft en apbra helg med erica som jag knappt träffat i sommar. började med en dag på nore med några vänner. solade, badade, spelade volleyboll och njöt av sommarvädret. sen cyklade vi in på finess och åt nachos och sen hem och åt tacos, hehe.. på kvällen åkte vi till jonas med ett gäng och gick senare ut till ester och sa hejdå till alla dom som flyttar. på lördagen jobbade jag några timmar och eftersom det var canadian bbq day i parken fick vi steka hamburgare utomhus med fina kanadatatueringar. sen tog jag med mig erica, som varit ensam hemma hela dagen, på nore för ett dopp. till middag fixade vi svingoda pizzor innan vi åkte ner på rosehills med några kompisar. försökte sedan cykla ikapp mopparna på vägen upp till favoritgungan på gärdeåsen där vi stannde nån timme. när jag och erica kom hem fixade vi grönsaker och dip som vi åt framför mission impossible. idag startade vi dagen med risgrynsgröt och sen skulle erica med bussen vid ett, men det visade sig att den inte gick förrns en timme senare så då tog vi en glass på målet.


kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback