helmys

skolan var faktiskt väldigt kul idag och jag älskar den mer och mer för varje dag som går, vill verkligen inte sluta nian och lämna världensbästaklass, lärarna, skolan och allt det fina ♥

vi slutade med elevens val där jag struttade runt på massa olika saker. sen åkte jag hem, lagade pizza, fixade mig och åkte till josse där linn och mikan också var. proppade i oss massa glass och godis framför idol, dansade loss till allt från fields of gold till hannah montanas You'll always find your way back home (ta en titt i familjengruppen, klassen...) fint var det och jag älskar verkligen er brudar! ♥
några av linns otroligt charmiga bilder från i onsdags.
p.s. sista bilden ska föreställa LOVE...


kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback