curling

idag var en sån där hård dag på skolan fylld med översvämmande skoljobb, segt tänkande och huvudvärk. men vi hann ändå med att baka ett par saker till julskyltningen på söndag där vår klass ska ha ett stånd. jag följde med josse hem och bakade både lyckade och olyckade saker, åt och hade skoj som vanligt. vid sex kom linn och hon och jag traskade upp till curlinghallen med barnen på fullt hus, kul men jobbigt och kallt. och eftersom mamma var på chokladprovning fick jag skjuts av snällaste linnsan och hennes pappa hem! jag har verkligen tur som har de bästa vännerna i universum! ♥

och jag säger bara det att antingen kan snön ta och komma nu, eller också flyttar jag till Alaska..
13/11 2010, vitt överallt.

kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback