fredag

igår kikade jag runt på ljusdals stora superrea och hittade ett par byxor på fifty, ett riktigt kaaaap. sen hamnade jag på nore och fick träffa linn-turken-magnusson som var saknad som attan, en annan väldigt saknad turk (josefine) fick jag träffa på kvällen tillsammans med ett helt gäng coola ungdomar. vi spelade volleyboll (både bakom DHL och på nore), gjorde ett tappert försök att få gratis bulle på statoil och körde runt med mopparna. idag tog jag, linn och josefine en till sväng på rean med ett stopp på finess för svindyrt fika (satan att dom skulle höja allt på sommaren då) och sen har vi bara slappat i linns soffa med film i stora lass.

bara för att jag hittade ett märkligt ljus i mitt rum i förrgår...

kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback