hälsingeträning dagen lång.

igår kväll satt vi i växthuset med familjen lenz och käka kex och ost, dajmkaka och chips. jättemysigt! sen idag for vi till hudik och träna hälsingeträning i två timmar, åt mat och så, sen träna i två timmar till. riktigt kul faktist. sen på donken skulle jag och sandra ha varsin mcflurry, och först tog jag en marängsviss, men den va slut så då tog jag en daim, men då börja han prata om nån kampanjglass med magnum, så då tog jag den istället. sen fick vi både daim och magnum och sandras glass fast vi betala bar för två, men då klagar man inte. sen när jag kom hem va nalle här, ska va hundvakt åt han hela veckan. :D nu blir det städa roberts rum, läxor och kanske färga håret.

kommentarer
Postat av: tttilda♥

svar; haha tack, men den e ju ingenting jämfört me din! har du gjort designen och så själv?:D

2010-10-04 @ 08:55:06
URL: http://ttypttildas.blogg.se/

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback