ny header.

jao, fixade den nyss men jag vet inte om jag är riktigt nöjd...ska kanten av bilden synas (vid stövlarna) eller blir det konstigt? tyckte det såg lite fränt ut först men jag vet inte...den får iaf duga, ;)

va som sagt ute nyss och hann knäppa 90 bilder sen dog kameran. hittade några skelettkäkar nere i fårhagen som hade tänderna kvar. :s

fridajennybirgitta.



dressed like that. :)



självutlösare är alltid bra att ha, :)



käken... :s



naturens egna lilla skafferi... :)



keep on walking in pink boots, :)



blomma, :)



jag, :)



headern, :)



kommentarer
Postat av: L I N N ♥

Jättefin header och jättefina bilder! :D

♥♥

2010-05-09 @ 12:06:21
URL: http://liinnmagnusson.blogg.se/

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback