ballonglördag :)

var ner en sväng med pappa och köpte morsdagspresent, en tidning och lite smått till cykeln. och när jag kom hem fick jag reda på att jag måste baka 180 chokladmuffins, men det bästa är att jag får bra betalt för det ;b nyss va jag hos söt gabriel och vi grävde i gruset ? han har ju sina ideér... men gullig är han till tusen! :D
och mer hade jag väl inte att säga, elr justeja, igår va jag först på galax filmfrossa och sen stack jag, mikan och djara till sandra när några tjejer va. vi körde sanning elr kånka, snurrtävling och irlänsk julafton :)

fridajennybirgitta.



om någon inte fattar så är det faktiskt två bilder i bilden,
leker lite med ps och det går inte framåt kan jag säga...


kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback