vi vann innebandyturneringen!

ja, som sagt vi vann turneringen idag :) men vi hade bra motståndarlag också, och ett superbra lag, och en asbra målis som aldrig hade stått förut men såg ut som att hon inte hade gjort annat! ;o
tyvärr gick det lite sämre för killarna, dom kom sexa...av sex :( men dom hade ju ingen avbytare heller och jag fattar inte hur dom orkade, för själv blev jag trött nästan på en gång ;o
och en annan dålig sak är att vi fick vingummi som pris, och alla andra lag fick choklad och massa gott, men vi fick vingummi...stört :/ men det är inget att sura över, vi fick ju iaf nånting.
jag hade med kameran, 150 bilder vart det ungefär, höhöh, så bilder kommer när jag har tid, elr en kan ni få nu ;)
drar till fjällen imorrn också, och ikväll blire party hos hanna, elr ja...det va typ bara fem st som skulle dit, men hejdå mina vänner! :) ♥

fridajennybirgitta.




här laddar vi för fullt, ;)


kommentarer
Postat av: Linn

Vi har vunnit segern är vår! :D

Härligt!

<3

2010-03-05 @ 16:53:35
URL: http://liinnmagnusson

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback