tisdag morgon.

07:20 och jag är vaken. 25 minuter tills jag ska åka.
vaknade kvartisex för att jag skulle åka med mamma kvartöversju, men nu säger pappa att jag kan åka med han kvartiåtta istället. så i 45 minuter har jag inget att göra, kunde ju sovit längre istället (som verkligen behövs).
men nu hann jag ju blogga, tror det är första gången jag bloggar innan skolan, brukar va rätt stressigt annars...

idag har vi först idrott på tennishallen och sen har vi väl vanliga lektioner...och efter skolan åker jag till helen och sen åker vi på träning.
kul dag? rätt så :)

fridajennybirgitta.


slänger in en bild från klasssresan till gävle med gamla klassen, saknar tiderna ♥



dålig bildkvalité, jag vet. men den vart suddig när jag la in den här?


kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback