sista dagen på sportlovet...

tragiskt, lovet har gått så fort! fast ändå har jag gjort en del...kan inte loven vara längre? två veckor är mkt bättre än en. fast snart är det ju påsklov :) tre veckor skola först bara. och sen kommer ju sommarlovet nån gång i början av juni, om två och en halv månad ungefär, så det är bara att stå ut.

igår va jag ju som sagt hos maria med towe och hanna, vi hade väl skoj. cyklade till statoil, satt med en varsin data i soffan, dansade till jingle bells i mean girls, gick mot måga (fast vi vände vid campingen ungefär...)
men vid tolv måsta jag hem för att jag skulle upp tidigt idag :( åkte med mamma nånstans och sen på hälsingeträning vid ett, jag, hanna, elin, jossan och mirre vart det ;)
när jag kom hem duschade jag en låååång stund och sen fika jag och kolla på jönssonligan, snacka om att dom äger! så jävla kung... :D
och nu är farmor och farfar här så jag ska väl va lite social med dom elr nå...
tack och hej leverpasstej! :)

fridajennybirgitta.



får bli en gammal söt bild på mej...


kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback