morsning korsning,

sitter här framför datan nu och tänkte berätta lite om mitt lov hittils, :)

fredag, jag skulle till hanna på partyyy men jag va så jävla trött efter dagen, och sen skulle jag upp halv6 dagen efter så jag orkade verkligen inte. jag och mamma hämtade anna på tågstationen och åkte och handlade. sen åkte vi hem och packa klart. robert och pappa åkte ner till jönköping på morgonen för att köpa en skoter till robert, lynx rave :)
lördag, vaknade som sagt halv6 ! ;o och åt frukost och packade in i bilen, åkte typ halv7 i riktning mot fjällen. i sveg köpte vi bulle och varm choklad, :) kom fram till kära stugan i stockåa och åt mat och åkte längdskidor, soligt och varmt vare ;)
söndag, vi åkte på en skotertur till särvsjön och hälsade på conny och berit i deras nybyggda stuga, sen åkte vi hem och chillade i stugan.
måndag, åkte längdskidor igen, det är faktiskt rätt så skönt ibland, särsklit i nerförs backarna :b bakade en sockerkaka som vart supergod ;)
tisdag, jag och robert körde skoter och dom andra åkte skidor, packade ihop, städade och stack. stannade till hos mormor i hede en stund, och åkte sen vidare mot ljusdal. i sveg stanna vi igen och åt mackor och päronkräm :) pappa sa att han såg leon där på macken, men jag såg ingenting, ;)
onsdag, idag ska jag ta det lugnt och bara vara, eller ja...ska va hemma iaf ;) tänkte måla några lampor vita, kommer bilder senare, och baka cupcakes med syster, :)

puss hej leverpastej,

fridajennybirgitta.



en bild på mej och roberts nya skoter, :)


kommentarer
Postat av: johanna

hahahh, fan vilken ball bild ! x'''D<3

2010-03-10 @ 13:55:12
URL: http://bblondiielicious.blogg.se/
Postat av: frida :)

höhöh, tacktack :) <3

2010-03-10 @ 21:16:24
URL: http://fridayjonsson.blogg.se/

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback