hemstudiedaghemstudiedaghemstudiedag.

sitter här framför datan nu, har hemstudiedag idag, som alla onsdagar, ställde klockan på kvart över åtta (så att jag skulle hinna logga in innan halv) och gick och la mej strax efter 10 så att jag skulle kunna sova för en gångs skull, men såklart vaknar jag tjugio över sju -.-' och kan  inte somna om. så jag går upp och skriver inloggningsmejlet så att jag bara kan skicka det sen klockan åtta, men såklart råkar jag skicka det då istället och nu hoppas jag att dom fattar. har bara suttit med datan hittils och snart ska jag äta frukost och kolla på tv, sen blire pluggapluggaplugga!
och städa ska jag ockå göra idag, mitt rum är lite stökigt eftersom jag har två sängar (den ena är systers, hon bor i uppsala) och då orkar jag inte bädda dom och då ligger alla kkuddar i fåtöljen där kläderna brukar ligga, så kläderna hänger på stolen och så är det. plus att det ligger lite saker på golvet och garderoben behöver röjas, höhöh, får se om jag hinner med nå skoljobb idag för jag ska baka också, cupcakes elr wienerbröd ;)

här kommer en bild på mina två sängar^^

fridajennybirgitta.



sååå skönt, 2.10 bred tror jag :)



kommentarer
Postat av: Linn

Jättemysigt rum! :D

<3

2010-03-03 @ 12:32:57
URL: http://liinnmagnusson
Postat av: frida :)

hihih, tacktack! :)

<3

2010-03-03 @ 14:45:15
URL: http://fridayjonsson.blogg.se/
Postat av: erica

såååå sköna sängar !! :)<3

2010-03-03 @ 18:15:10

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback