hemma från kusayn vitamayn, :)

helgen har vart galet skoj! ska försöka att inte skriva allt för då blir det ett lååångt tråååkigt inlägg.

fredag. jag, erica, sandra åkte till fasters jobb och sen åkte dom till skolan och jag gick på stan en sväng och handla för 700 på första affären ;o sen vid tolv när dom sluta åkte vi till birsta och hade skojsigt på ikea! ;) 'finfina fårskin, vettu!'
lördag. jag och erica åkte till birsta igen och shoppa lite, sen gick vi på ikea igen och hade riktigt skoj på lagret ;b och när vi kom hem åt vi tacos och myste framför tv:n med glass, varma hallon och chokladsås.
söndag. jag och erica gick ut en sväng med baxel i koppel (deras inne katt) och sen bakade vi mumsiga kolakakor och packade ihop. bussen hem gick kvartöverett och när jag kom till hudik träffa jag maria och towe som också skulle ta bussen hem. :) kom hem typ halvfem och fotade inköpen^^
och nu har jag precis ätit mat och nån efterrätt.

fridajennybirgitta.

bilder på köpen, :)




söt läppglans cupcake :), H&M 19,50:-



ögonfransböjare från depend, cubus 59,50:-



foundation 'true match' från loreal, cubus 111,50:-



rouge från loreal, cubus 89:-



stora örhängen, ur&penn 29:-



mini klädrulle, H&M 19,50:-



2-pack läkerol :), Ö&B 15,50:-



ljusblå/vit randig t-shirt, cubus 99:-



mjuka 'jeanstights', cubus 179,50:-



svart tights, cubus 99:-




kommentarer
Postat av: L I N N ♥

Jättefina saker! :D

<3

2010-03-22 @ 19:18:29
URL: http://liinnmagnusson.blogg.se/

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback